İlk rəqəmsal Azəriqaz kabineti m10-da

Qaz məsələlərini m10-da həll et — evdən çıxmadan

Tətbiqi yükləTətbiqi yüklə

Hansı xidmətlər var

Borc haqqında arayışın
alınması

Qaz borcunun olmamasını təsdiqləyən rəsmi sənədi əldə et

Müqavilə məlumatlarının yenilənməsi

Telefon nömrəsi, şəxsiyyət vəsiqəsi və digər şəxsi məlumatlarını dəyişdir

Müqavilədə adın dəyişdirilməsi

Əmlak satışı və ya miras zamanı müqaviləni yeni adla rəsmiləşdir

Qəza xidməti çağırışı

Kömək lazım olduqda, bir neçə kliklə qəza xidmətini çağıra bilərsən

Hər şeyi evdən həll et

1

“Ödənişlər” bölməsinə daxil ol və Azəriqaz şəxsi kabinetini aç

2

Lazım olan xidməti seç

3

Abonent kodunu yaz və tələb olunarsa müvafiq sənədləri əlavə et

4

Sorğunun statusunu çağrı mərkəzinə zəng etmədən tətbiqdən izlə

Tez-tez verilən
suallar

Əmlak sənədləri mənim adımadır, “Azəriqaz” İB üzrə hesab kodunu adıma necə dəyişə bilərəm?

m10 üzərindən hesab kodunu ada dəyişmək üçün mülkiyyət sənədləri (çıxarış, alqı-satqı müqaviləsi və ya MTK müqaviləsi) tələb olunur.

Abonentin vəfat etdikdə abunəçi məlumatlarını necə yeniləmək olar?

Mülkiyyət sənədləri olmadığı təqdirdə ölüm haqqında şəhadətnamə,
şəxsiyyət vəsiqəniz və qohumluq əlaqəsini (həyat yoldaşı və ya övladlar) təsdiq edən sənəd təqdim olunmalıdır.

Azəriqaz hesab kodunu adıma dəyişdikdən sonra qaz təchizatı dayandırılır?

Xeyr, ad dəyişmə prosesi qaz təchizatının dayandırlımasına səbəb olmur.

Borc haqqında arayış nə qədər müddətə hazırlanır?

m10-da müraciətdən sonra 5 iş günü ərzində təqdim edilir.

Azeriqaz Kabinetim-dən kimlər istifadə edə bilər?

Bu xidmətdən şəxsi m10 hesabı olan və m10-da FİN ilə qeydiyyatdan keçən hər kəs istifadə edə bilər.

m10-u yüklə

Yükləmək üçün telefonun kamerası ilə QR kodu skan et